Pitkästä aikaan taas päivitän. ;D
 Olen onnistunut hankkimaan itselleni kiven kestävän itsevarmuuden. Ja olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka eivät usakalla ujouttaan tulla kuorestaan ulos ja vaan hissuttelevat eivätkä uskalla sanoa mielipiteitään ääneen. Puhukaa itsellenne kotona peilin edessä ja leikkikää että puhutte siinä sille ärsyttävälle luokkalaiselle pojalle joka aina herjaa, HERJATKAA TAKAISIN. Huutakaa niin kovaa kun lähtee ja sanokaa suorat sanat. Tehkää tätä niin kauan kunnes olette varmoja että uskaltaisitte tehdä niin OIKEASTI. Ja sitten tehkää tämä oikeasti, kun siltä tuntuu ja on hyvä tilaisuus. Tulkaa ulos paksusta kuorestanne ja sanokaa muille että teitä ei, siis, EI OIKEESTI KIINNOSTA että mitä mieltä muut on teistä ja teijän tavoista elää. Jokainen ansaitsee oman elämän ja kenenkään muun ei tarvitse työntää nokkaansa toisen asioihin, ainakaan ilman lupaa. Muistakaa ihmiset tää;
olkaa ittenne vaikka se olisikin vaikeaa, sanokaa mielipiteenne, mutta älkää menkö huutelemaan mielipiteitänne TOISISTA, ettehän tekään tahdo muiden huutelevan teille typeryyksiä.

Laittakaa mulle ihmiset kommenttia, mä haluun tietää ootteks te ihmiset sitä mieltä että jokaisella on hyvä syy elää ja vaikuttaa. Musta jokaisella on meinaan hyvä syy elää ja olla oma itsensä, olkaa vaikka oma itsenne mun pyynnöstä ja jatkakaa eteenpäin pää pystyssä.

Olipas outoa tekstiä, mutta tota mieltä mä olen asioista. Olen kuin joku saarnaaja joka ei ikinä lopeta. ;>